04 Ağustos, 2005

Havalar nasıl olursa olsun...

Coca-cola yeni ürünü Zero'nun promosyonunu, tüketicilerin kendi havasını ölçen bir site ile yapıyor. http://www.worldchill.com sitesine hemen girerek, Türkiye'nin havasına bir katkıda da siz bulunabilirsiniz. Kampanya chill kelimesinin iki anlamı üzerinde güzel bir oyun aslında. Hem soğuk içilen bir ürün olduğunu, hem de ürünün sunduğu faydayı "keyfini bozma-eğlenmene bak-sakinliğini koru" tüketiciye iletiyor.

Uygulama aynı zamanda siteden veri alabilen bir dinamik desktop uygulaması ve ekran koruyucu ile desteklenmiş. http://www.cokezero.com adresinde ise kampanya filmi, ilham alınan orijinal Coca cola filmi de ziyaretçilerin ilgisine sunulmuş. Internette dolaşan reklam filmlerinin değerini en sonunda markalar da anlamış görünüyor...

Reklam filminde kullanılan jingle'ı cep telefonu melodisi olarak sunmayı bile gözden kaçırmayan bu kampanyaya ben şapka çıkarıyorum. Site ağır açılıyor ama olsun :)
 

Powered by Blogger